Ing. Michal MIČÍK, Ph.D.
vyučující katedry marketingu, obchodu a služeb člen disciplinární komise | ||
micikm@fek.zcu.cz | ||
telefon | 377633306 | |
konzultační/úřední hodiny | Čt 10:00 - 11:30, UK 518, dne 7.11. KH od 9:45 do 10:30. | |
kancelář | UK 518, CD 205 |
Výzkumná a odborná činnost
Výzkumné projekty
- [2023-2025] SGS-2023-003 - Výzkum vybraných témat z oblasti marketingu a managementu v kontextu rozvoje digitální společnosti v období post Covid-19 (spoluřešitel)
- [2020-2022] SGS-2020-015 - Výzkum vybraných oblastí managementu a marketingu organizací v kontextu demografických a technologických změn (spoluřešitel)
- [2019-2020] 21830123 - Visegrad Grant - Social media and trust building
- [2017-2019] SGS-2017-013 - Aplikace nových přístupů v managementu a v marketingu (spoluřešitel)
- [2017] SVK1-2017-005 - Workshop pro studenty DSP se zaměřením na ekonomiku a management (spoluřešitel)
- [2016-2016] SVK1 - 2016 - 022 - Trendy v podnikání 2016 - sekce pro studenty doktorských studijních programů (spoluřešitel)
- [2015-2016] SGS-2015-023 - Využití moderních technologií v marketingové komunikaci (spoluřešitel)
- [2015] SVK1-2015-012 - Konference "Matematické metody v ekonomii" - sekce pro studenty doktorského studia (spoluřešitel)
- [2014-2016] Visegrad Fund 31410020 - Innovative entrepreneurship education - necessary precondition for future prosperity of V4 region (spoluřešitel)
- [2014-2014] SVK1-2013-017 - Trendy v podnikání 2014 - sekce pro studenty doktorských studijních programů (spoluřešitel)
- [2013-2014] SGS-2013-063 - Možnosti a potenciál využití moderních technologií v maloobchodě (spoluřešitel)
Rozvojové projekty
- [2024-2024] PRVA-24-009 - Posilování mediální gramotnosti se zaměřením na misinformace a konspirační teorie
- [2023-2023] PRVA-23-028 - Tvorba a inovace studijních opor pro studijní programy FEK se zaměřením na marketing-management-podnikání (spoluřešitel)
- [2023-2023] PRVA-23-017 - Posilování mediální gramotnosti a kritického myšlení
- [2021-2021] VS-21-019 - Podpora pedagogické práce akademických pracovníků formou tvorby vysokoškolských učebnic
- [2020] VS-20-016 - Tvorba obsahu a studijních materiálů pro vybrané předměty v novém bakalářském studijním programu Marketingové řízení. (spoluřešitel)
- [2019-2019] VS-19-028 - Inovace seminářů FEK k bakalářské a diplomové práci (spoluřešitel)
- [2015-2015] VS-15-027 - Inovace vybraných předmětů FEK s ohledem na internacionalizaci studia (spoluřešitel)
Smluvní výzkum
- [2021-2022] Marketingová situační analýza pro produktové portfolio firmy a vývoj strategického marketingového plánu (spoluřešitel)
- [2018-2019] 5115/0001/19 (519009) - Zpracování marketingové situační analýzy, strategického marketingového plánu a operativního marketingového (komunikačního) plánu pro rok 2019 pro produkt VA 521 (spoluřešitel)
- [2017] Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o. (spoluřešitel)
- [2016] Vývoj, případně inovace dvou komplexně navržených produktů, včetně komplexní marketingové situační analýzy (spoluřešitel)
Ostatní projekty
- [2019] Letní škola HOMO ECONOMICUS 2019 (spoluřešitel)
- [2018] Letní škola HOMO ECONOMICUS 2018 (spoluřešitel)
- [2017] 06 - Letní škola HOMO ECONOMICUS 2017 (spoluřešitel)
- [2016-2016] KÚPK 016ZU00006 - Letní škola HOMO ECONOMICUS 2016 (spoluřešitel)