Výzkumná a odborná činnost
[2005]
Výzkumné projekty | Rozvojové a vzdělávací projekty | Smluvní výzkum | Ostatní projekty | Kompletní výpis
Výzkumné projekty | Rozvojové a vzdělávací projekty | Smluvní výzkum | Ostatní projekty | Kompletní výpis
Rozvojové a vzdělávací projekty
CZ.04.3.07/4.2.01.1/0042 - JPD CH3, Business Coaching Innovations |
Řešitel na FEK: doc. Ing. Jiří VACEK, Ph.D. |
Poskytovatel: ESF / MŠMT |
Období řešení: 2005-2008 |
2004CZ050PC001, Projekt č. CZ.04.4.09/4.1.00.1/0067 - EQUAL - SUPPORT, program podpory vzdělávání žen pečujících o děti do 15 let |
Řešitel na FEK: doc. PaedDr. Ludvík EGER, CSc. |
Poskytovatel: ESF / MŠMT |
Období řešení: 2005-2007 |
Revitalizace a rozvoj těžbou postižených regionů v Evropě (Rehabilitation and Development in European Mining Regions) |
Řešitel na FEK: doc. RNDr. Jiří JEŽEK, Ph.D. |
Poskytovatel: ESF |
Období řešení: 2004-2006 |
991/2007 - Multimediální studijní materiály pro výuku a samostudium ekonomické angličtiny, němčiny a francouzštiny |
Řešitel na FEK: Mgr. Hana OVESLEOVÁ, Ph.D. |
Poskytovatel: MŠMT |
Období řešení: 2005 |
1645 F5 a - Geografický informační systém mikroregionu jako základ pro terénní praxi studentů |
Řešitel na FEK: doc. RNDr. Marie NOVOTNÁ, CSc. |
Poskytovatel: MŠMT |
Období řešení: 2005 |
Implementace strukturovaných studijních programů a podpora jejich modulární výstavby, Kvalita studijních programů - spolupráce se středními školami |
Řešitel na FEK: doc. PaedDr. Ludvík EGER, CSc. |
Poskytovatel: MŠMT |
Období řešení: 2005 |
Implementace strukturovaných studijních programů a podpora jejich modulární výstavby, Kombinované studium |
Řešitel na FEK: doc. PaedDr. Ludvík EGER, CSc. |
Poskytovatel: MŠMT |
Období řešení: 2005 |
Zvyšování úrovně akademických pracovníků, Příprava akademických pracovníků (workshopy a e-learning) |
Řešitel na FEK: doc. PaedDr. Ludvík EGER, CSc. |
Poskytovatel: MŠMT |
Období řešení: 2005 |
Podpora aktivní účasti seniorů v životě |
Řešitel na FEK: Ing. Libor MICHALÁK |
Poskytovatel: MŠMT |
Období řešení: 2003-2005 |